Wednesday, July 9, 2014

PERANGI JERAGAT

Adeh! makin tambah usia makin tambah bintik hitam @tompok gelap.Lokasi paling hot biasanya kat pipi & hidung...Apa tu? Jeragat?! Oh no..

Makin tambah usia, makin cantik kulit wajah. Boleh ke? Ya, boleh sangat. Yang sedia cantik memang akan tambah cantik. Tak nak ke? Nak!! Saya orang pertama yang akan jawab kalau ditanya. hehehe.

Dulu-dulu petua orang tua macam-macam kan? Kalau rajin korang pasti tak da masalah. Rajin ke nak tenyeh kulit kayu manis setiap hari, paling tidak seminggu sekali. Tak!! Itu jawapan saya. huhuhu.

Maka dengan itu lah, saya rajin bersupplemen, makan vitamin. Saya nak share tentang Vitamin E..Paling yang saya suka vitamin E adalah ia kurangkan parut jerawat & parut hitam bekas picit jerawat.haha. Yang tu saya rajin. Picit jerawat. Geram sehh!!
Tapi serius memang kurang. Telan kapsul 1 biji sebelum tidur, pecahkan kapsul buat masker. Tepek kat muka pagi esok cuci. Tegang korang..memang jelas & nyata.


hubungi Mirae 012 9601176.

saya akan bagi tip berkesan penggunaan vitamin E ini.

Jeragat @ tompok hitam. Ni macam dah tebal kan? Makin tebal,makin susah tau nak bagi hilang. huhuhu

Ni macam baru nak berjinak- jinak kat muka. Kena cepat perangi..Nyah kau jeragat!

No comments:

Post a Comment